9 de gener del 2023

CANTADA DE NADALES i VISITA ALS COMERÇOS

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

 El passat 19 de desembre l'alumnat de 5è vam anar amb els nostres fillols i filloles de l'apadrinament lector a fer una visita als comerços del poble per a veure els arbres de Nadal decorats amb els ornaments que havíem preparat uns dies abans. 

A l'endemà, el dia 20 de desembre, també vam celebrar el Nadal amb una cantada de nadales. Els diferents cursos van realitzar tres sessions en una zona de l'escola, així totes les famílies podien veure diferents actuacions. L'alumnat de 5è va fer-ho a l'aula de 5è A i vam cantar "Tots junts per Nadal" i la de "Last Christmas". Finalment, vam anar tots/es al pati de gespa i vam cantar conjuntament el "Fum fum fum".



🎉Bon any nou famílies! 🎉

🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

7 comentaris:

  1. A mi personalment aquest día em va agradar moltíssim per que apart de que era el penultidía de clase era per que fariem les nadales.
    Estába molt contenta i emocionada per que hem vaurien molts pares al fer les tres rondes. M’ho vaig passar genial! U tornaría a repetir
    Ancara m’enrecordo com si agües fet les nadales fa un hora

    ResponElimina
  2. En aquesta cantada de Nadales m'ho vaig passar molt amb tots/es.

    ResponElimina
  3. En aquesta cantada de Nadal m'ho vaig passar molt amb els meus companys/es. Em va agrada molt com vam cantar. Les cançons que vam canta van sortir totes molt ben fetes i boniques. M'agradaria l'any que ve poder-ho tornar a cantar-ho amb tots els meus companys/companyes. Perquè així que ens ho tornarem a passar molt bé tots junts.

    ResponElimina
  4. En aquesta cantada de Nadal m'ho vaig passar molt amb els meus companys/es. Em va agrada molt com vam cantar. Les cançons que vam canta van sortir totes molt ben fetes i boniques. M'agradaria l'any que ve poder-ho tornar a cantar-ho amb tots els meus companys/companyes. Perquè així que ens ho tornarem a passar molt bé tots junts.

    ResponElimina
  5. El dia de les nadales em va encantar, perquè va ser molt especial, el que més em va agradar va ser a la tarda quan vam cantar les nadales als nostres pares, mares, padrins etc.
    Pel matì vam practicar les nadales i a última hora vam anar al pati a cantar una cançó
    ENA HO VAM PASSAR MOLT BÉ!!

    ResponElimina
  6. La cantada de nadales i la visita als comerços em va encantar, sobretot la visita als comerços amb els fillols, perqué tots anavem amb fila índia. Les cantades de nadal també em van agradar però em feia una mica de vergonya. Resumint em van encantar totes les coses que vam fer.

    ResponElimina
  7. M'ha agradat perque ens van vindre a veure els pares,i ens hu vam passar molt be.I al final es van reunir totes les families i alumnes y vam cantar junts.

    ResponElimina